dinsdag 5 november 2013

Commissie-Meijer: Uitkopen is verkeerd signaal

GRONINGEN - Zorg dat er tempo wordt gemaakt, anders raken inwoners pas echt ontmoedigd. Als veiligheids- en economische maatregelen ter versterking van het aardbevingsgebied te lang uitblijven, zeggen mensen: zie je wel. Het wordt niks. Dan is het vertrouwen in de NAM en de overheid voorgoed verdwenen.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10624863.ece/Commissie-Meijer%3A-Uitkopen-is-verkeerd-signaal