FARMSUM - Op het Chemiepark in Farmsum bij Delfzijl is brand uitgebroken.De brand is waarschijnlijk ontstaan bij sloopwerkzaamheden bij Brunner Mond aan Oosterhorn. De brandweer van Delfzijl, die wordt geassisteerd door het korps uit Groningen is bezig met blussen.Foto: Richard Degenhart
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10629883.ece/Brand-Chemiepark-Delfzijl
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10629883.ece/Brand-Chemiepark-Delfzijl