woensdag 6 november 2013

Brand Chemiepark Delfzijl

FARMSUM - Op het Chemiepark in Farmsum bij Delfzijl is brand uitgebroken.De brand is waarschijnlijk ontstaan bij sloopwerkzaamheden bij Brunner Mond aan Oosterhorn. De brandweer van Delfzijl, die wordt geassisteerd door het korps uit Groningen is bezig met blussen.Foto: Richard Degenhart



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10629883.ece/Brand-Chemiepark-Delfzijl