woensdag 6 november 2013

Blauwe economie-goeroe naar Let's Gro in Groningen

GRONINGEN - Wereldwijd uitvinder en schrijver van The Blue Economy, Gunter Pauli, komt naar Groningen voor het toekomstfestival Let'sGro. Een groep ondernemers uit de regio heeft de 'blauwe goeroe' uitgenodigd in de hoop op inspiratie over een duurzame en bloeiende economie.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10629383.ece/Blauwe-economie-goeroe-naar-Let's-Gro-in-Groningen