dinsdag 19 november 2013

Bijna 200 vrijwilligers voor 555 aan telefoon bij SNT

GRONINGEN - "Goedenavond mevrouw, welkom bij 555. Fantastisch dat u meedoet", zegt Henk 'broes'n' de Haan als een volleerd telefonist. Om er in één adem aan toe te voegen: "Wat mag ik voor u noteren? 25 euro? Dat is ja fantastisch."



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10671253.ece/Bijna-200-vrijwilligers-voor-555-aan-telefoon-bij-SNT