GRONINGEN/DEN HAAG - Bewoners uit Noordoost-Groningen mogen in januari in de Tweede Kamer vertellen hoe zij geraakt worden door aardbevingen als gevolg van gaswinning. Dat de schade, de waardedaling en de angst die het gerommel in de bodem met zich meebrengt, hen niet in de koude kleren gaat zitten.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10674313.ece/Bewoners-aardbevingsgebied-spreken-in-Kamer
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10674313.ece/Bewoners-aardbevingsgebied-spreken-in-Kamer