donderdag 7 november 2013

Basisschoolleerlingen ontbijten met burgemeester en wethouder

UITHUIZEN - Een half uur later dan gepland lopen de leerlingen van groep 8 van cbs De Noordkaap woensdagochtend het gemeentehuis aan de Hoofdstraat-Oost in Uithuizen binnen. Als het goed is hebben ze nog niet ontbeten. Misschien zijn ze daarom een beetje traag. Ontbijten doet de klas vanochtend met burgemeester Marijke van Beek.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10631573.ece/Basisschoolleerlingen-ontbijten-met-burgemeester-en-wethouder