PEIZE - Op de Groningerweg (N372) in Peize is maandag aan het einde van de middag een ernstig ongeluk gebeurd. Een auto heeft daar twee fietsers geschept. Beide fietsers raakten gewond en zijn naar het ziekenhuis gebracht. Eén van hen verkeert in kritieke toestand.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10670693.ece/Auto-schept-twee-fietsers-op-Groningerweg-%28N372%29
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10670693.ece/Auto-schept-twee-fietsers-op-Groningerweg-%28N372%29