BEDUM - Op het Boterdiep Oostzijde in Bedum is dinsdagmorgen bij een aanrijding een 71-jarige fietser gewond geraakt. De bejaarde man reed vanaf de Drie Rozen het Boterdiep op en verleende daarbij geen voorrang aan een auto, bestuurd door een 58-jarige inwoner van Bedum. De fietser werd geschept en kwam op het wegdek terecht. De man raakte gewond en is met een ambulance overgebracht naar een ziekenhuis.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10626553.ece/Auto-schept-bejaarde-fietser-in-Bedum
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10626553.ece/Auto-schept-bejaarde-fietser-in-Bedum