woensdag 6 november 2013

Ambtenaren aan het werk op 1 mei en 28 augustus

GRONINGEN - Ambtenaren van de gemeente Groningen moeten vanaf volgend jaar aan het werk op 1 mei. De Dag van de Arbeid was voor hen altijd een vrije dag. Ook op Bommen Berend (28 augustus ) moet er gewerkt worden. Dat staat in de nieuwe arbeidsvoorwaarden voor de ambtenaren waarover gemeente en ambtenarenbonden de afgelopen weken hebben onderhandeld.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10630303.ece/Ambtenaren-aan-het-werk-op-1-mei-en-28-augustus