vrijdag 4 oktober 2013

Tbs'er ontsnapt in Groningen

Een 38-jarige tbs'er die op proefverlof was, is vanmiddag ontsnapt in Groningen. De man ging er vandoor in een vestiging van V&D, waar hij onder begeleiding was.









via http://goo.gl/AiKBdw