zaterdag 19 oktober 2013

Suiker Unie belooft einde aan stankoverlast

HOOGKERK - Directeur Bram Fetter heeft zaterdag tijdens een bewonersbijeenkomst namens de Suiker Unie excuses aangeboden voor de stank- en geluidsoverlast die de biomassavergister de afgelopen maanden in en rond het dorp veroorzaakte. Fetter deed de toezegging dat met de ingebruikname van een nieuwe gaswasser binnen vier maanden de problemen uit de wereld moeten zijn.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10574603.ece/Suiker-Unie-belooft-einde-aan-stankoverlast