vrijdag 18 oktober 2013

'Parkeertarieven stijgen veel te snel'

GRONINGEN/ASSEN - Veel nieuwe parkeergarages in het Noorden worden slecht benut. Van de 508 parkeerplaatsen in de nieuwe parkeergarage aan het Damsterdiep in Groningen, bijvoorbeeld, zijn op een doordeweekse dag rond het middaguur slechts zo'n 80 bezet. Een veelgehoorde reden is dat veel autobezitters het gebruik van een parkeergarage te duur vinden.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10573163.ece/'Parkeertarieven-stijgen-veel-te-snel'