donderdag 3 oktober 2013

Stadhuis Groningen perplex door mogelijk vertrek Rehwinkel

GRONINGEN - Het Groninger stadhuis is volkomen verrast door het mogelijk snelle vertrek van burgemeester Peter Rehwinkel. De Telegraaf meldt donderdagmorgen dat Rehwinkel binnenkort vertrekt naar Barcelona.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10520193.ece/Stadhuis-Groningen-perplex-door-mogelijk-vertrek-Rehwinkel