vrijdag 4 oktober 2013

Stad wil af van strand Europapark

GRONINGEN - Het stadsstrand op het Europapark verdwijnt op 1 januari 2015. Ook voor het schip MvOurWorld dat bij het strand ligt afgemeerd is vanaf die dag geen plek meer. De gemeente wil de contracten ontbinden. Volgens een brief aan de gemeenteraad staan er diverse ontwikkelingen in het gebied op stapel, zoals de aanleg van wandelroutes en meer groen. Daarnaast wil het Noorderpoort een sporttheater bouwen met tennisbanen. Daarvoor is ruimte nodig.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10524473.ece/Stad-wil-af-van-strand-Europapark-