GRONINGEN - Peter Rehwinkel zal de eerste drie maanden na zijn vertrek uit Groningen zijn wachtgeld terugstorten in de gemeentekas. Dat staat in een persverklaring van de burgemeester.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10571693.ece/Rehwinkel-stort-eerste-drie-maanden-wachtgeld-terug
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10571693.ece/Rehwinkel-stort-eerste-drie-maanden-wachtgeld-terug