LEEK - Het wordt hoog tijd dat er meer bankjes komen op begraafplaatsen in de gemeente Leek. Dat vinden alle raadsfracties. Het CDA stelt voor meer zitplekken te creƫren. Alle andere fracties vinden dat een sympathiek idee, bleek tijdens een commissievergadering.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10566663.ece/Raad-Leek-wil-bankjes-op-begraafplaatsen
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10566663.ece/Raad-Leek-wil-bankjes-op-begraafplaatsen