ZUIDHORN - De gemeente Zuidhorn gaat tot 2019 door met het jaarlijks verhogen van het ozb-tarief met vijf procent. Dat leidt volgend jaar nog niet tot verhoging van de woonlasten voor de burger. Dat komt doordat de heffing voor afvalstoffen en riool respectievelijk met 6,5 en 5 procent wordt verlaagd.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10525533.ece/Ozb-jaarlijks-5-procent-hoger-tot-2019-in-Zuidhorn
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10525533.ece/Ozb-jaarlijks-5-procent-hoger-tot-2019-in-Zuidhorn