maandag 21 oktober 2013

Opvallend druk bij 150e Baistemaart Winsum

WINSUM - Waar ze ineens allemaal vandaan komen? Voorzitter Piet Bulthuis van de Stichting Winsumer Baistemaart weet het ook niet. "Maar het is verschrikkelijk druk in Winsum. Ik schat tussen de 10.000 en 15.000 bezoekers", zegt Bulthuis enthousiast terwijl hij over de 150{+e} Baistemaart loopt. "Het is nog drukker dan in voorgaande jaren."



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10580033.ece/Opvallend-druk-bij-150e-Baistemaart-Winsum