zaterdag 5 oktober 2013

Ontsnapte tbs'er opgepakt

De tbs'er die vrijdagmiddag uit de Van Mesdagkliniek in Groningen was ontsnapt, is zaterdagochtend vroeg in Rotterdam opgepakt. De man liep alleen op straat, zo liet het Openbaar Ministerie weten.









via http://goo.gl/ca5UZG