WOUDBLOEM - Vanuit Woudbloem vertrok vrijdagavond een landbouwwagen met Normaalfans naar het concert in Siddeburen. Het verbod negerend dat burgemeester Geert-Jan ten Brink op deze wijze van vervoer had afgekondigd. Belangrijk detail: de feestwagen werd bevolkt door poppen, waaronder eentje die Ten Brink voorstelde. Daar achteraan reed een gehuurde, open dubbeldekker met de fans. Geen verbod overtreden en de traditie blijft overeind.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10526963.ece/Normaalfans-lappen-verbod-op-traditie-aan-hun-laars
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10526963.ece/Normaalfans-lappen-verbod-op-traditie-aan-hun-laars