ASSEN/GRONINGEN - De achttien werknemers van Vosbouw in Assen zijn dit jaar een dag in de week korter gaan werken. Door de crisis in de bouw waren er minder opdrachten. Op verzoek van de directie ging het personeel daarom parttime in de ww. "Een hels karwei om te regelen, maar het was een goed besluit", zegt mededirecteur Ronald Tigelaar. De werknemers reageerden eerst 'sceptisch'. "Nu vinden ze het wel prettig dat het zo is opgelost. Anders hadden sommigen ontslag gekregen."
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10526753.ece/Minder-beloning-voor-hetzelfde-werk
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10526753.ece/Minder-beloning-voor-hetzelfde-werk