LEEK - Campereigenaren mogen zich gelukkig prijzen met de politieke kopstukken in Leek. Een flink deel ervan rijdt zelf in een camper. En dus werd het idee van het CDA om overnachtingsplekken in te richten in Leek met veel lof ontvangen. Wethouder Tanja Haseloop is sceptisch. Er is maar weinig geld beschikbaar en die campers zouden wel eens rotzooi op kunnen leveren. Niks hoor, concludeerde de raad. Campereigenaren zijn hartstikke nette mensen.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10567373.ece/Leek-wil-camperplaatsen%3A-'Camperrijder-is-heel-netjes'
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10567373.ece/Leek-wil-camperplaatsen%3A-'Camperrijder-is-heel-netjes'