woensdag 23 oktober 2013

Intocht met regenboogpiet geschrapt na doodsbedreigingen

HOOGEZAND - De Stichting Minimaclub provincie Groningen ziet na doodsbedreigingen af van een intocht met regenboogpieten. "We zijn vergeleken met NSB'ers", zegt voorzitter Henny Lutterop. Dus wordt de goedheiligman door Zwarte Piet vergezeld.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10585883.ece/Intocht-met-regenboogpiet-geschrapt-na-doodsbedreigingen