woensdag 23 oktober 2013

Horeca Winschoten geteisterd door vals geld

WINSCHOTEN - De schrik zit er goed in bij de horecaondernemers op het Marktplein in Winschoten. Sinds het weekend is in een aantal café's vals geld opgedoken. Het gaat om biljetten van twintig euro.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10584033.ece/Horeca-Winschoten-geteisterd-door-vals-geld