zondag 6 oktober 2013

Harksteder gaat door het lint

HARKSTEDE - Een 49-jarige man uit Harkstede is in de nacht van vrijdag op zaterdag bij zijn woning aangehouden wegens het vernielen van twee auto's van buurtbewoners aan de Benningweg. De politie werd gebeld door de eigenaren van de auto's. Zij verklaarden dat de buurman door het lint ging. De verdachte verkeerde bij zijn aanhouding onder invloed van alcohol. Er zijn twee slag- en steekwapens in beslag genomen.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10529563.ece/Harksteder-gaat-door-het-lint