woensdag 23 oktober 2013

Groningse machinist geeft teken van leven

MOERMANSK - Rob Ubels uit Ten Post heeft telefonisch contact gehad met zijn broer Mannes, één van de dertig Greanpeace-activisten, die sinds ruim een maand in een Russische cel in Moermansk zitten. Het telefoontje is het eerste teken van leven sinds zijn aanhouding. De machinist zit niet in de put, maar slaapt slecht en eet onsmakelijk.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10583563.ece/Groningse-machinist-geeft-teken-van-leven