zaterdag 19 oktober 2013

Groninger handbiker wil naar Rio

"Ken je die tintelingen in je handen als je in de winter zonder handschoenen hebt gefietst en dan binnenkomt? Zo voelt een dwarslaesie. Alsof je in een bak met ijs zit en verdoofd bent. Ik wist niet eens wat een dwarslaesie was. De dokter zei: je kunt nooit meer lopen."



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10572343.ece/Groninger-handbiker-wil-naar-Rio