woensdag 23 oktober 2013

Gevangene in Ter Apel eet weer

TER APEL - Ahmet Okci heeft zijn hongerstaking beëindigd. De gedetineerde van de Penitentiaire Inrichting (PI) weigerde de afgelopen weken te eten. Hij deed dat omdat hij vond dat zijn gezondheidsklachten niet serieus werden genomen. De woordvoerder van de Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) liet gisteren weten dat Okci weer eten tot zich neemt. "Over de beweegreden kan ik niets zeggen." Okci gijzelde enkele jaren geleden een wethouder en vier ambtenaren in het stadhuis van Almelo en kreeg daarvoor elf jaar cel. Hij zit sinds enige tijd in de PI Ter Apel.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10586443.ece/Gevangene-in-Ter-Apel-eet-weer