donderdag 3 oktober 2013

Gemeenteloket Hoogkerk blijft open

HOOGKERK - Het gemeentelijke loket in de vensterschool van Hoogkerk blijft open. Dat beloofde de Groningse wethouder Ton Schroor donderdagmiddag bij de presentatie van de gemeentebegroting.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10521503.ece/Gemeenteloket-Hoogkerk-blijft-open