BEDUM - Een fout bij opnieuw asfalteren van de Munnekeweg tussen Bedum en Adorp en Sauwerd zorgt ervoor dat de weg nog een maand afgesloten blijft. Het veelgebruikte weggetje door de landerijen heeft een nieuwe laag asfalt gekregen, maar de gemeente Bedum twijfelt over de kwaliteit van de fundering. Aan beide kanten staat daarom een bord verboden toegang voor alle weggebruikers.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10517113.ece/Druk-weggetje-bij-Bedum-maand-dicht-door-fout
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10517113.ece/Druk-weggetje-bij-Bedum-maand-dicht-door-fout