vrijdag 4 oktober 2013

'Domkop' crost met auto over voetbalveld

SIDDEBUREN - Eén of meer onverlaten hebben met een personenauto een van de velden van voetbalvereniging Siddeburen aan gort gereden. Dat gebeurde in de nacht van dinsdag op woensdag. "Iemand die een beetje verstand in z'n pan heeft, doet zoiets niet", zegt Ronald Walma, secretaris van VV Siddeburen.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10524083.ece/'Domkop'-crost-met-auto-over-voetbalveld