DEN ANDEL - Voor de tweede keer is een auto van een echtpaar in Den Andel uitgebrand. In de buurt wordt gesproken over brandstichting. Ook de politie zegt daar rekening mee te houden. Woensdagnacht ging een camper in vlammen op aan de Sagittariusweg. Er bleef weinig van over. Een klein jaar geleden was het op precies dezelfde plek raak. Toen brandde een personenauto van dezelfde eigenaar compleet uit. De branden vertonen overeenkomsten: zo begonnen ze beide in de buurt van de motorkap.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10521963.ece/Camper-brandt-uit%2C-Den-Andel-schrikt-op
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10521963.ece/Camper-brandt-uit%2C-Den-Andel-schrikt-op