woensdag 23 oktober 2013

Callcenter SNT opent tweede vestiging in Groningen

GRONINGEN - Burgemeester Rehwinkel van Groningen (links op de foto) heeft woensdagmiddag aan de Eemsgolaan de tweede vestiging van Callcenter SNT in deze stad geopend. Hij maakte een grote doos met ballonnen los. Het bedrijf begon 28 jaar geleden aan het Damsterdiep en heeft nu elf kantoren in Nederland, Belgiƫ en Suriname. In Groningen werken circa 1500 mensen voor het bedrijf.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10586913.ece/Callcenter-SNT-opent-tweede-vestiging-in-Groningen