vrijdag 18 oktober 2013

Bromfietser belandt onder vrachtwagen

STADSKANAAL - Een bromfietser is vrijdag rond de middag op de rotonde bij de Hoofdstraat en Buinerweg in Stadskanaal onder een vrachtwagen beland. Hoe dat heeft kunnen gebeuren, is nog onduidelijk. De bromfietser raakte gewond en is naar het ziekenhuis gebracht. Het ongeluk bracht veel hulpverleners op de been.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10571473.ece/Bromfietser-belandt-onder-vrachtwagen