maandag 21 oktober 2013

Brandweer vist koe uit Niezijlsterdiep

NIEZIJL - De brandweer uit Grijpskerk is maandagochtend uitgerukt om een koe uit het Niezijlstrerdiep te halen. Het jonge dier werkte goed mee en kon snel op het droge getrokken worden.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10580073.ece/Brandweer-vist-koe-uit-Niezijlsterdiep