NIEZIJL - De brandweer uit Grijpskerk is maandagochtend uitgerukt om een koe uit het Niezijlstrerdiep te halen. Het jonge dier werkte goed mee en kon snel op het droge getrokken worden.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10580073.ece/Brandweer-vist-koe-uit-Niezijlsterdiep
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10580073.ece/Brandweer-vist-koe-uit-Niezijlsterdiep