donderdag 17 oktober 2013

Boom valt op auto's

GRONINGEN - In de Groningse wijk De Weijert is donderdagmorgen een boom op twee auto's gevallen. De boom waaide om omdat de stam verrot bleek. Niemand raakte gewond. De auto's, geparkeerd aan de Deyssellaan, liepen behoorlijke schade op.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10567863.ece/Boom-valt-op-auto's