KOLHAM - Een automobilist is er zaterdagochtend vandoor gegaan nadat zijn auto bij Kolham ondersteboven terechtkwam in een sloot naast de Provincialeweg (N387).
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10574253.ece/Auto-in-sloot%2C-bestuurder-spoorloos
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10574253.ece/Auto-in-sloot%2C-bestuurder-spoorloos