maandag 16 september 2013

'Aanpak zuidelijke ringweg gaat door'

GRONINGEN - Het provinciebestuur van Groningen gaat er vanuit dat het kabinet het project zuidelijke ringweg Groningen met rust laat. "Het zou me enorm verbazen als het vandaag voorkomt in de bezuinigingsplannen en sneuvelt", zegt gedeputeerde Mark Boumans.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10466853.ece/'Aanpak-zuidelijke-ringweg-gaat-door'