woensdag 18 september 2013

Syriërs protesteren in Groningen tegen aanval VS

GRONINGEN - Een groep demonstranten protesteerde woensdagmiddag op de Grote Markt in Groningen tegen een mogelijke Amerikaanse aanval op hun land. Met harde muziek en zang, Syrische vlaggen en afbeeldingen van president Assad trok de groep van ongeveer dertig mensen veel aandacht in de binnenstad. Ze droegen borden met leuzen als 'Als je wilt dat Al-Quaida de wereld domineert, kijk dan toe hoe Obama Syrië bombardeert'.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10473903.ece/Syri%C3%ABrs-protesteren-in-Groningen-tegen-aanval-VS