dinsdag 17 september 2013

Subsidie voor nieuw Noorderpoort in Stadskanaal

STADSKANAAL - De provincie Groningen maakte dinsdag bekend dat ze ruim een half miljoen euro beschikbaar stelt aan de gemeente Stadskanaal. Dat geld moet de gemeente besteden aan de inrichting van de schoolomgeving van de nieuwbouw van het Noorderpoort.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10470563.ece/Subsidie-voor-nieuw-Noorderpoort-in-Stadskanaal