woensdag 18 september 2013

Ruitenvernieler meldt zich op het bureau

GRONINGEN - Een 43-jarige Stadjer meldde zich dinsdagavond bij de politie. De man verklaarde dat hij een ruit had ingegooid bij het pand van de Verslavingszorg Noord Nederland aan de Canadalaan in Groningen.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10471953.ece/Ruitenvernieler-meldt-zich-op-het-bureau