GRONINGEN - Een 43-jarige Stadjer meldde zich dinsdagavond bij de politie. De man verklaarde dat hij een ruit had ingegooid bij het pand van de Verslavingszorg Noord Nederland aan de Canadalaan in Groningen.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10471953.ece/Ruitenvernieler-meldt-zich-op-het-bureau
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10471953.ece/Ruitenvernieler-meldt-zich-op-het-bureau