zondag 15 september 2013

Papiermolen trekt 92.000 badgasten

GRONINGEN - Deze zomer passeerden 92.000 mensen de kassa van openluchtbad De Papiermolen. Het zwembad loopt daarmee in de pas met voorgaande jaren. Het koude voorjaar werd goed gemaakt door de warme zomer. "Vorig jaar was het precies andersom. Toen was het voorjaar heel goed, maar de zomer minder", zegt Richard Roeters van de gemeentelijke werkmaatschappij sport en recreatie. Gisteravond werd het seizoen afgesloten met het baas en hondzwemmen. Daarvoor meldden zich opnieuw rond de 200 viervoeters en hun bazen. Zij trotseerden kou en regen. Duidelijk werd dat niet alle honden dol zijn op zwemmen in een zwembad, andere viervoeters, zoals….. namen zonder aarzeling een frisse duik. Foto: Peter Wassing



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10463283.ece/Papiermolen-trekt-92.000-badgasten