GRONINGEN/DELFZIJL - De overlast door landbouwverkeer op de N360 tussen Groningen en Delfzijl valt mee. De provincie ziet geen aanleiding om extra maatregelen te nemen. Dat zegt LTO Noord.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10476863.ece/'Overlast-landbouwverkeer-N360-valt-mee'
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10476863.ece/'Overlast-landbouwverkeer-N360-valt-mee'