woensdag 18 september 2013

Jongeren op oorlogspad

GROOTEGAST - Al wekenlang zijn er spanningen tussen enkele jeugdige leden van een Somalisch asielzoekersgezin en jongeren uit Grootegast en Marum. Het Somalische gezin woonde tot voor kort in Grootegast, maar is inmiddels op eigen verzoek naar de gemeente Marum verhuisd.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10471103.ece/Jongeren-op-oorlogspad