Een ijsbaan in Winschoten is voor wethouder Bard Boon (Progressief Oldambt) van de gemeente Oldambt geen uitgemaakte zaak. Over het voortbestaan van de ijsbaan in het Stadspark wil de sportwethouder een discussie voeren met de raad van Oldambt.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10467583.ece/IJsbaan-in-Winschoter-Stadspark-onzeker-
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10467583.ece/IJsbaan-in-Winschoter-Stadspark-onzeker-