woensdag 18 september 2013

Einde werkzaamheden bij Beijum-Zuid in zicht

GRONINGEN - Het werk aan de oostelijke ringweg bij Beijum-Zuid zit er bijna op. Vanaf maandag zijn de werkzaamheden volgens planning afgerond en worden alle nieuwe aansluitingen en rotondes in gebruik genomen. Het verkeer kan vanaf dat moment de afslagen Beijum-Zuid en de Hunze weer gebruiken.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10473673.ece/Einde-werkzaamheden-bij-Beijum-Zuid-in-zicht