GRONINGEN - Een 42-jarige Groninger is vrijdag in de Semmelweisstraat beroofd. De man zat in zijn auto te wachten toen een andere auto stilhield naast zijn wagen. Drie personen stapten uit die auto, waarna één man naast het slachtoffer kwam zitten. De andere mannen stapten achterin de auto. Hierop moest de 42-jarige geld afgeven. Toen hij dat in eerste instantie niet deed, werd het slachtoffer met een scherp voorwerp bedreigd. Hierop gaf de man een aanzienlijk geldbedrag af. Het drietal stapte uit de auto van het slachtoffer. Zij gingen er vervolgens met de vierde verdachte, die achter het stuur zat, vandoor. De politie beschikt over een signalement van drie betrokken verdachten. Van de 42-jarige wordt een aangifte opgenomen. Het Roofcoördinatieteam van de politie onderzoekt.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10459703.ece/Brutale-beroving-in-Stad
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10459703.ece/Brutale-beroving-in-Stad