maandag 16 september 2013

Brandje in 'dixie' bij Visserbrug Groningen

GRONINGEN - In de nacht van zondag op maandag heeft er een brandje gewoed in een mobiel toiletgebouwtje bij de Visserbrug in Groningen.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10464323.ece/Brandje-in-'dixie'-bij-Visserbrug-Groningen-