zaterdag 14 september 2013

Bestuurder knalt tegen boom na achtervolging

TER APEL - Een 47-jarige man uit Ter Apelkanaal is vrijdagnacht tegen enkele bomen gebotst met zijn auto nadat hij was achtervolgd door een wagen met daarin twee agenten. Het tweetal reed in een auto zonder politiekleuren. De agenten hadden de man enige tijd gevolgd en zagen dat hij slingerde en langzaam reed. De bestuurder reageerde aanvankelijk echter niet op lichtsignalen en een stopsignaal. Plotseling verhoogde hij zijn snelheid. In een bocht trapte hij echter krachtig op zijn rem, waardoor hij de controle over de auto verloor en enkele bomen schampte.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10461023.ece/Bestuurder-knalt-tegen-boom-na-achtervolging